Najczęstsze pytania (FAQ)

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań naszych Klientów wraz z odpowiedziami. Zbiór jest stale aktualizowany i poszerzany.

Przejrzyj listę pytań poniżej lub skorzystaj z wyszukiwarki w prawym górnym rogu. Jeśli jednak nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami – służymy pomocą.

 

Czy kupując w serwisie Umweltzone.pl otrzymam dowód zakupu?

Usługa zamówienia Plakietki jest oferowana w ramach działalności gospodarczej, dlatego do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny. Na ...

czytaj dalej

Chcę odebrać Plakietkę osobiście – gdzie i w jakich godzinach mogę to zrobić?

Plakietkę można odebrać w siedzibie Umweltzone.pl już w dniu realizacji zamówień po godzinie 21. Można to także zrobić ...

czytaj dalej

Czy zamiast skanu mogę przesłać faks, zdjęcie cyfrowe dowodu albo tradycyjną kserokopię?

Akceptowane formy kopii dokumentów to: skan, zdjęcie cyfrowe, tradycyjna kserokopia. Ważne jest, aby kopia była wyraźna i bez ...

czytaj dalej

Co oznacza termin zamówienia?

Termin zamówienia oznacza dzień i godzinę naszego wyjazdu do Niemiec po Plakietki. Aby Twoje zamówienie mogło być zrealizowane, ...

czytaj dalej

Potrzebuję Plakietki natychmiast, co robić?

Jeżeli termin Twojego wyjazdu wypada wcześniej niż termin realizacji zamówienia (weź również pod uwagę czas na doręczenie przesyłki ...

czytaj dalej

Mój samochód jest w leasingu. Czy otrzyma Plakietkę?

Jeżeli auto jest w leasingu, to nie ma przeszkód w uzyskaniu Plakietki Umweltzone. Plakietka jest przypisana do pojazdu ...

czytaj dalej

Czy Plakietkę mogę otrzymać od ręki?

Zgodnie z prawem Plakietki Umweltzone wystawiane są przez autoryzowany podmiot niemiecki, z którym współpracujemy. Dlatego też nie ma ...

czytaj dalej